Red Bull piloot Sebastian Vettel sai oma 12-nda võidu jooksvas hooajas ja 1-se USA-s. Võidusõitja sai esimeseks piloodiks kes kogu Formula 1 ajaloo joksul võitis ühe hooaja jooksul kaheksa võidusõitu järjest.
Kogu nädalavahetuse põhiliseks probleemiks millega puutusid kokku kõik piloodid oli asfaldi muutuv temperatuur: temperatuur varieerus 18°С ja 37°С vahel reedest pühapäevani. See mõjutas tunduvalt rehvide käitumist rajal ja meeskondadel oli raske ennustada kulumisastet ja näitajate langemist seega väljatöötada õige strateegia kujunes keeruliseks.
Samal ajal, Sebastian Vettel realiseeris ühe pit-stopi strateegia: startis keskmise tugevusega rehvidel ning 27-ndal ringil vahetas nad tugeva seguga rehvide vastu.
Olles liidripositsioonil 27-ndal ringil tegi Vettel pit-stopi, ning senikaua kuni talle paigaldati tugeva kummiseguga rehvide komplekt sai peletoni liidriks Romaine Grosjean Lotuse tiimist. Tema liiderlus kestis kõigest kolm ringi kuna siis prantslane läks ise poksi. Lõpuks finiseeris Grosjean teisena ja tema ees 6 sekundilise edumaaga Vettel kes muide saavutas oma läbi aegade parima F1 tulemuse.
Piloodid kes said esimesed 12 kohta sõitsid antud võistluse ühe pit-stopiga, ning Ferrari piloot Felipe Massa oli finisi protokolis kõrgemal nendest pilootidest kes realiseerisid kahe pit-stopi strateegia: finisijoone ületas ta 13-ndana.
«Kogu võidusõidu nädalavahetuse jooksul kogesime pidevalt muutuvat temperatuuri ning erinevate sessioonide käigus puutusid piloodid kokku raja erinevate oludega, – märkis Pirelli autospordi osakanna juhataja Paul Hembery. Sellisel viisil, asfaldi temperatuuri suure kõikumise korral oleks olnud ideaalne varuda üle kahe erineva rehvitüübi mida on kooskõlastatud reglamendis, taolised olud on äärmiselt haruldased, ning nii mitme erineva rehvisegu kasutamine oleks lihtsalt olnud võimatu! Selle tulemusel, enne võistluse algust ei suutnud meeskonnad koguda piisavalt informatsiooni rehvide kulumise ja näitajate vähenemise kohta. Siiski suurem osa pilootidest valisid, nii nagu ennustasime ka meie, ühe pit-stopi strateegia, ning tema realiseerimine kaasas raja turvaauto väljumise kohe võidusõidu alguses. Peale seda hakkas strateegia mängima palju väiksemat rolli, nii nagu ka muutuvate faktorite vähenemise mida me oleme harjunud nägema viimasel ajal».
Pirelli prognoosis ühe pit-stopi ja 56-ringilist võidusõitu USA-s: start keskmiselt tugevatel rehvidel ja 19-ndal ringil nende vahetus tugevama segu vastu millega sõidetakse kuni finisini.