Pirelli hoiab eklsusiivset autorehvide tarnija staatust

Hoides vaieldamatult parimat rehvitarnija liidripositsiooni autoturul saadavatele tehasevarustusele, osaleb  Pirelli ka tänavu Genfi autonäitusel.

2014. aastal sai Pirelli 266 uut homologatsiooni, neist 213 puudutasid premium klassi ja eksklusiivseid autosid, olles paremad kui nende samade eelmise aasta näitaja 6% võrra. Mainitud kogusest olid 118 rehvi märgistatud, see tähendab, et rehvide külgedel on näha märgistust, mis kinnitab nende rehvide erilist kohaldamist konkreetse autotootja nõudmistele. Selle tulemusena on kogu Pirelli homologeeritud rehvide arv kogu maailmas saavutanud oma rekordarvu – 1846 ühikut.

 

Tõestust kasvavale homologeerimiste arvule on näha 2015. aasta 85. Genfi autonäituse stendides: kõige võimsamad superautod – nagu Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce – ning uue põlvkonna SUV klassi autod, näituse külastajad saavad näha neid varustatuna uute Pirelli rehvidega.
Lisaks kõigele ei ole maksimaalne kiirus nende rehvide ainus eesmärk. Paljud Genfi autonäitusel välja pandud autod olid varustatud Pirelli rehvidega, mille tootmises on kasutatud Seal Inside tehnoloogiat. Pirelli insenerid on selle tehnoloogia välja töötanud just sellepärast, et autojuhid saaksid turvaliselt jätkata oma teed ka läbitorgatud rehviga.

Selle aasta Genfi autonäituse tõmbenumbriks võib pidada kõige eksklusiivsemaid maailma SUV klassi autosid – alates Euroopa turul debiteeriva Audi Q7-ga, kuni taastatud Audi Q3-ni, rääkimata uuest, tehnoloogiliselt ületamatust Volvo XC90-st ja samuti ka BMW X5M ja X6M mudelitest. Selleks, et need autod saaksid paremini demonstreerida oma suurepärast võimsust, varustatakse neid Pirelli Scorpion ( Scorpion Verde või Scorpion Verde All Season versioonis) või Pirelli PZero rehvidega. Pirelli eksperdid suutsid pakkuda spetsiaalseid rehve, mis on homologeeritud kõikidele kõige populaarsematele SUV klassi autodele, tagades suurepärase haarduvuse ja pirdurdamise omadused märjal teekattel ühendades veel suurepärase suunavastupidavuse. Just need omadused võimaldavad täielikult kasutada nende võimsate autode potentsiaali.

 

Pärast Lamborghini Aventador LP 700-4 Pirelli Edition versiooni esitlemist Genfis eelmise aasta detsembris, avati legendaarse Lamborghini ja Pirelli koostöö ajaloos uus lehekülg. Uut Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce varustatakse eksklusiivsete Pirelli PZero rehvidega. Genfis esitletakse maailma mastaabis uusima põlvkonna superautot Sant’Agata Bolognese, mille mootori suurepärast võimsust aitavad esile tuua Pirelli PZero Corsa.
Pirelli tutvustab Genfi näitusel ka uue tehnoloogiaga Seal Inside-i, millel on ”Laiendatud mobiilsuse” kontseptsiooni koostis. Pirelli juba kasutab antud tehnoloogiat oma rehvidel, mida tarnitakse paljude uute Volkswagen mudelite tehasevarustusele (alates Euroopas debiteeriva Touran mudeliga, kuni isegi mullu Pariisis esitletud Passat-ini). Hetkel annab just see tehnoloogia oma panuse Pirelli uusimale tootele – selle aasta jaanuaris Euroopa turul välja tulnud aastaringsele Cinturato All Season mudelile -premium staatuse tugevdamiseks.

Seal Inside tähistab uut tehnoloogiat, mis võimaldab säilitada sõitmiseks vajalikku rehvirõhku rehvides, kui nende läbitorge ei ületa 4 mm. Läbitorgatud rehvi puhul muutub hermetiseeriv materjal tahkeks intsidendi põhjustanud võõrkeha ümber, lubamata õhul välja voolata. Pärast võõrkeha väljavõtmist täidab see materjal tekkinud ava. Seal Inside tehnoloogia on järjekordne oluline Pirelli innovatsioon ohutuse alal.

Colesa.ru