
Pirelli Cinturato P7 – need on suurepärased, keskkonnasõbralikud rehvid, mis on mõeldud keskklassi sõidukitele ja võimsatele superautodele.
Pirelli Cinturato P7 loomisel töötati välja spetsiaalsed polümeerid, mis võimaldavad lisaks veeretakistuse vähendamisele lühendada ka pidurdusteekonda. Veeretakistuse vähendamine 20% võrra saavutatakse tänu turvisemustri koostise parendamisele, külgosade geomeetriale ja rehvi erilisele sisestruktuurile. Selle tulemusena õnnestus vähendada kütuse tarbimist ja CO2 heitmeid peaaegu 4% võrra.
Turvisemuster on valmistatud uuenduslikest materjalidest, mis jaotavad ühtlasemalt koormust kontaktpinnale, tagades suurema ohutuse juhi jaoks ja pikendades rehvide kasutusaega.Cinturato P7 – see on väga vaikne ja mugav rehv, mis aitab suurepäraselt valitud kurssi hoida. Asfaldi pisemad konarused ületatakse nii, et nende resonants ei ole auto salongis üldse tajutav.
Müra vähendamine miinimumini saavutatakse tänu turvisemustri asümmeetrilisele joonisele ja erinevatel kõrgustel asetsevatele blokkidele. Selle tulemusel ei ole kiirusel kuni 50 km/h rehvide tekitatud müra praktiliselt kuuldav. Omakord tõhusa kaitse vesiliu vastu tagavad neli sügavat pikisoont, mis koguvad ja juhivad vee rehvi ja teekatte kontaktpinnalt minema.
Peale selle, võimaldavad turvisemustri asümmeetrilised plokid suurepärase juhitavuse nii kuival kui ka märjal asfaldil, ning rehvi tugevdatud külgplokid kaitsevad lumeummistuste eest.
Peamised omadused
- Tagavad rooli kiire ja täpse reaktsiooni ja täieliku kontrolli auto käitumise üle pööretel.
- Suurepärane ohutus ja kontroll auto üle vesiliu riski korral.
- Võimaldavad juhtida autot vabalt ja lõdvestatult.
- Kütuse tarbimise ja CO2 heitmete vähenemine.
Peamised tehnoloogilised lahendused:
![]() |
OMADUSED | FUNKTSIOONID | KLIENDI EELISED | |||||||||||
Uuenduslik kombineeritud materjal | Rõhu ühtlane jaotumine kontaktpinnal | Ühtlane kulumine | ||||||||||||
1 – Turvisemustri uuendatud joonis |
Mürataseme vähenemine |
Suur akustiline mugavus juhtimise ajal |
||||||||||||
2 – Tihedad keskplokid
|
Deformatsioonide vähenemine pöörete ajal |
Väga hea juhitavus ja kontroll pöörete ajal |
||||||||||||
3 – 4 laia pikisoont | Suurepärane vee minema juhtimine | Ülim turvalisus ja kontroll vesiliu | ||||||||||||
![]() |
KASUTUSOMADUSTE TABEL | |||||||||||||
|
||||||||||||||
1 – normaalne 2 – hea 3 – väga hea 4 – suurepärane 5 – oivaline |
Testide tulemused:
Ajakiri | Kuupäev | Mudel ja suurus | Tulemused | |
---|---|---|---|---|
![]() |
2014 | CINTURATO™ P7™ 225/50 R17 | 3 KOHT | |
![]() |
2014 | CINTURATO™ P7™ 205/55 R16 | 2 KOHT | |
![]() |
2014 | CINTURATO™ P7™ 205/55 R16 | 2 KOHT | |
![]() |
2013 | CINTURATO™ P7™ 205/55 R16 | 5 KOHT | |
![]() |
2013 | CINTURATO™ P7™ 195/65 R15 | 7 KOHT | |
![]() |
2012 | CINTURATO™ P7™ 225/60 R17 | 1 KOHT | |
![]() |
2012 | CINTURATO™ P7™ 205/55R16 | 1 KOHT | |
![]() |
2011 | CINTURATO™ P7™ 205/55 R16 | 1 KOHT | |
![]() |
2011 | CINTURATO™ P7™ 205/55R16 | 1 KOHT | |
![]() |
2010 | CINTURATO™ P7™ 225/45R17 | 1 KOHT | |
![]() |
2010 | CINTURATO™ P7™ 245/45R17 | 3 KOHT |
Peamised erinevused
Cinturato P7 rehvid on valmistatud ökoloogiliselt puhastest materjalidest. Kummisegu koostisest puuduvad aroomiõlid, tänu millele nende rehvide kasutamise negatiivne mõju keskkonnale on minimaalne. Lisaks parendati tunduvalt Cinturato P7 loomisel järgmisi kasutusomadusi: läbijooksu pikkus, ohutus ja juhtimismugavus suurtel kiirustel.
Samuti on Cinturato P7 rehvidele iseloomulik väike müratase – tunduvalt väiksem Euro 2012 normidest, mis tagab erilise akustilise mugavuse juhi ja reisijate jaoks.
2010. aastal toimunud Saksa autoklubi ADAC testides saavutasid Cinturato P7 rehvid liidripositsioonid.
Cinturato P7 rehvid on homologiseeritud originaalse tehasevarustusena järgmiste autotootjate poolt:
Audi, BMW, Mercedes, Mini
Cinturato P7 rehvid valisid soovituslikuks kasutamiseks teisestel turgudel järgmised autotootjad: Alfa Romeo, Audi, BMW, Mercedes-Benz, MINI, Peugeot, Škoda ja Volkswagen.
Pirelli Cinturato ajalugu
Cinturato oli esimene radiaalrehv, mille ümber paigaldati ringvöö (Cintura – „vöö“ itaalia keeles), mis võimaldas rehvil paremini säilitada vormi võrreldes diagonaalse konstruktsiooniga. Just tänu oma ehitusele sai Cinturatost eriline rehv autospordi ajaloos. Hiljem hakati Cinturato tüüpi ehitust kasutama rehvide tootmisel tööstus- ja põllumajandustranspordi jaoks.
Esimese Cinturato rehvi, mis töötati välja Pirellis eelmise sajandi 50. aastatel, nimetas Juan Manuel Fangio silmapaistvaks tooteks, millest sai pöördepunkt rehvide tootmises. Kuulus Argentiina võidusõitjat hämmastas absoluutselt täpne reaktsioon rooli pööretele, mis oluliselt erines neil aastatel populaarsetest diagonaalrehvidest.
1968. aastal hakkas ettevõte Pirelli müüma Cinturatot enam kui 137-s maailma riigis.
Cinturato tänapäeval
Suverehvide sari Cinturato on suurepärane uusimate tehnoloogiate, juhitavuse parameetrite ja keskkonnasäästlikkuse saavutuste kooslus. Rehve toodetakse erinevates mõõtudes kiiruseindeksitega T – Y, mis võimaldab kasutada neid praktiliselt kõikide autode puhul – alates väikestest linnaautodest limusiinideni välja.
Green Performance Cinturato rehvisarja valmistamisel kasutatakse ökoloogiliselt puhastest materjalidest loodud kummisegu. Tänu karkassi innovaatilisele struktuurile väheneb keskkonnamõju, seejuures ohutus ja juhtimise mugavus jäävad muutumatuks nii kuival kui märjal teekattel. EC 2012 Direktiivile vastav madal müratase teeb sõidu mugavamaks: rehvid Green Performance Cinturato on keskmiselt 1 dB võrra vaiksemad võrreldes eelmiste põlvkondade rehvidega.
Green Performance tehnoloogia võimaldab vähendada ka veeretakistust peaaegu 20% võrra, mis aitab kütust kokku hoida 4%, samuti väheneb CO2 heide.
Pirelli Suverehvid
![]() |
![]() P ZERO rehvid on mõeldud võimsate sedaanide ja keskklassi sõiduautode, prestiižsete luksusklassi limusiinide ning kompaktsete sportautode ja uue põlvkonna võimsate maastikuautode jaoks. |