
P ZERO rehvid on mõeldud võimsate sedaanide ja keskklassi sõiduautode, prestiižsete luksusklassi limusiinide ning kompaktsete sportautode ja uue põlvkonna võimsate maastikuautode jaoks.
Turvisemustri asümmeetriline joonis tagab lühema pidurdusteekonna, suurema kontrolli auto üle ja suurepärase juhituse. P ZERO toimib väga tõhusalt vesiliu riski korral ning on väga turvaline nii märjal asfaldil, betoonil kui ka pinnasteel. Tänu kummisegu uuenduslikule koostisele saavutatakse väga hea haakumine ja auto püsivus kursil. Karkassi struktuuri terviklikkus tagab ühtlase kulumise ja juhitavuse, mis on vajalik sportliku juhtimisstiili korral. Turvisemustri spetsiaalsed S-kujulised sooned vähendavad mürataset ja loovad ülima mugavuse sõidu ajal.
Eriti tõhusad UHP-klassi rehvid
P ZERO rehv on loodud selleks, et tagada superautode saavutusi, pakkudes ülimat mugavust ja ohutust isegi kõige nõudlikematele autojuhtidele.
P Zero rehvid on tehnoloogiliselt kõrgeimal tasemel uuenduslikud tooted firma Pirelli seeriatootmises. Selle rehvi väljatöötamise käigus registreeriti viis patenti. Rehvil on uus turvisemustri joonis, futuristlikud plokkide ühendused ja lamellide uuenduslik struktuur.
Tänu karkassi ja turvisemustri suurepärasele ehitusele valiti P Zero rehvid sportautode tootjate poolt välja seeriapaigaldamiseks oma superautodele tehase tingimustes. P Zero rehvid on seeriavarustuseks Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murcielago ja Gallardo, Audi R8 ja S8, Aston Martin DB9, Maserati Quattroporte, Jaguar XK, Mercedes AMG, Alfa Romeo 8C Competizione, aga ka kõige „kuumematel“ Porsche’l и BMW-l.
P Zero peamiseks omaduseks on optimaalne haakumine nii märja kui ka kuiva teekattega. P Zero on uhke oma turvisemustri eriliste nanokomponentide üle, tänu millele optimaalsete dünaamiliste näitajate saavutamine osutub võimalikuks juba esimestel kilomeetritel, kui rehv on veel külm.
Turvisemustri uuenduslik joonis tagab parima haakumise märja ilmaga ning suurepärase akustilise mugavuse. Samal ajal asümmeetriline profiil DA.Co (Dynamic Asimetric Contour) tagab ühtlase kulumise ja säilitab püsiva kontaktipinna kuju mis tahes kiirustel.
P Zero rehvid on välja töötatud erilist keskkonnasäästlikkust silmas pidades: kasutatud ühendid praktiliselt ei sisalda aroomiõlisid.
Peamised tehnoloogilised lahendused:
![]() |
OMADUSED | FUNKTSIOONID | EELISED | |||||||||||
1 – Kolm katkematut pikiribi |
Optimeeritud ja püsiv kontaktipind Turvisemustri suurendatud jäikus |
Parendatud pidurdamise- ja haakumisomadused, isegi suurtel kiirustel |
||||||||||||
2 – Välise pöia laiad ja jäigad plokid | Jäikusribidega tugevdatud küljed ja kindel reaktsioon täiendava roolipöörde korral | Parem juhitavus sportrežiimil juhtimisel | ||||||||||||
3 – Kolm laia pikisoont
|
Kiire vee minema juhtimine | Turvisemustri ühtlane kulumine, mürataseme vähenemine ja kasutusaja pikenemine | ||||||||||||
Turvisemustri kõrgtehnoloogiline asümmeetriline joonis |
Optimeeritud kontaktipind suurtel kiirustel | Kindlus ja sportlik juhitavus ülima mugavusegaSuurem ohutus ja kontroll vesiliu korral | ||||||||||||
![]() |
KASUTUSOMADUSTE TABEL | |||||||||||||
|
||||||||||||||
1 – normaalne 2 – hea 3 – väga hea 4 – suurepärane 5 – oivaline |
Interaktiiv
Katsetulemused:
Ajakiri | Kuupäev | Mudel ja suurus | Tulemused | |
---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
2012 | P ZERO 235/35R19 | VÄGA SOOVITATAV |
![]() |
03/11 | P ZERO 225/40R18 | 2. KOHT | |
![]() |
2012 | P ZERO 245/45R1 | 3. KOHT | |
![]() |
2011 | P ZERO 245/40R18 Y | 2. KOHT |
|
![]() |
03/11 | P ZERO 225/45R17 | 1. KOHT | |
![]() |
07/10 | P ZERO 235/40/R18 | 1. KOHT | |
![]() |
04/10 | P ZERO 235/35R19, 255/30R19 | VÄGA HEAD | |
![]() |
04/09 | P ZERO 225/40/18 & 255/35/18 | VÄGA SOOVITATAV | |
![]() |
05/09 | P ZERO 245/40R18 | SOOVITATAV | |
![]() |
2008 | P ZERO 225/45 R17 Y | TESTIVÕITJA | |
![]() |
04/08 | P ZERO 235/35 ZR 19Y | KVALITEETNE | |
![]() |
08/08 | P ZERO 225/40R 18 Y | VÄGA SOOVITATAV |