
JAAPANI KVALITEET
Yokohama WY01 – naastudeta talverehv pakiautodele ja väiksema kandevõimega kaubaautodele, see tähendab, kaubaautodele, kergetele veoautodele ja reisijate veoks mõeldud mikrobussidele.
Rehvi iseloomustab hea juhitavus nii märjal teel kui kuival kattel. Rehv tagav kõrge turvataseme isegi kõige ebasoodsamates teeoludes.
Jaapani insenerid varustasid WY01 väliskummi protektori V-kujulise sümmeetrilise suunatud mustriga, mis tagab koormuse ühtlasema jaotumise kokkupuutepunktile. Tänu sellele peab rehv suurendatud koormustele märksa paremini vastu. Lisaks tagab välise koormuse ühtlane jaotus maksimaalselt suure kokkupuutepunkti pinna ning samuti selle stabiilsuse, teeoludest sõltumata. See tagab suurepärase haardumise lumisel teekattel, mis võimaldab saavutada, tänu arvukatele teravatele haardumisäärtele, hoovõtu ja pidurduse kõrge efektiivsuse.
Protektori muster koosneb neljast peamisest elemendist – kahest keskosas paiknevast pikisuunalisest ribist (1) ning kahest õlatsoonist (2). Protektori antud osa eristavaks jooneks on Jaapani inseneride poolt omaenda väljatöötuse – protektori keskosas paiknevate 3D lamellide tehnoloogiate – kasutamine. Need lamellid mitte üksnes ei moodusta puutel pinnaga arvukalt täiendavaid haardumisääri, vaid parendavad ka üksteisega haardudes oluliselt protektori külgede jäikust, mis parendab rehvi haardumist lumise ja jäätunud pinnaga. Rehv on varustatud kõrgefektiivse drenaažisüsteemiga, mis koosneb kolmest pikisuunalisest (3) ja paljudest põiksuunalistest (4) soontest, mille laius suureneb protektori äärte suunas. Tulemusena saab drenaažisüsteem hõlpsasti hakkama suure koguse lume ja vee kõrvalejuhtimisega kokkupuutepunktist.
Micro-Silica tehnoloogia tagab protektori suure vastupidavuse kõrgete temperatuuride mõjule ja suurepärase elastsuse madalatel temperatuuridel.
WY01 rehvi karkassi väljatöötamisel võeti arvesse autode suurt kaalu, karkassi eripäraks on mitmekihiline konstruktsioon. Selles kasutati kahekihilist latuunkattega terasest metallkoorti. Jaapani insenerid kasutasid karkassi loomisel ka rehvi külgkatete tugevdatud kaitset, mille tagab täiendav kiht nailonkiude. Protektori konstruktsioon on samuti kahekihiline: välimine osa koosneb kasutamise käigus ärakuluvast Micro-Silica lisandiga kummisegust, sisemine osa koosneb aga spetsiaalsest kummikihist, mille eripäraks on jäikus ja vastupidavus. Tulemusena on rehvi eristavateks joonteks ületamatu kulumiskindlus, vastupidavus ja elastsus.
Eelised
- Kulumiskindlus ning vastupidavus sisselõigetele ja läbitorgetele;
- Kõrgendatud kandevõime
- Suurepärane haardumine lumisel teekattel;
- Suur hoovõtu- ja pidurdustõhusus;
- Vastupidavus kõrgete temperatuuride mõjutustele ja elastsus madalatel temperatuuridel;
- Hea juhitavus nii märjal teel kui kuival teekattel;
- Kõrge turvatase isegi kõige ebasoodsamates teeoludes.
Vaata suurused ja hinnad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Rehvi peamised eelised1. Sümmeetriline suunatud V-kujuline protektor 2. 3D lamellide tehnoloogia 3. Kummisegu, milles on Micro-Silica ja spetsiaalsed polümeersed koostisosad 4. Karkassi keerukas ehitus |
YOKOHAMA talverehvid
![]() Yokohama Ice Guard IG50 – naastudeta talverehv, mis tagab suurepärase haardumise jääl ja madala kütusekulu. |
![]() |