333 trassil katsetame rehve Sailun ICE BLAZER WST1

Talverehvi Sailun ICE BLAZER WST1 katsetati 2013. aasta talvel 333 trassi „Ohutu sõitmise polügoonil”.

Katsetes osales üle 100 rehviprofessionaali kõikidest Balti riikidest, kontrollides rehvide sooritust reaalsetes tingimustel lumel, jäätunud teel ja märjal teekattel. Katsete peamised alad olid järgmised: ekstreempidurdamine jäätunud teel, juhitavus lumisel teekattel kurvis ning erinevate teekatetega slaalom.

Katsete tulemused näitasid, et Sailun ICE BLAZER WST1 rehvid võivad oma sooritusega konkureerida ka kõrgklassi rehvidega. Teatud aladel ei jäänud ekspertide hinnang ka Premium-klassi rehvide omast alla.

 

Katsetatud rehvid:

Auto:

Pirelli Winter Carving Edge
Michelin X-Ice North
Sailun Ice Blazer WST1
Kormoran SnowPro B2

Katsete tulemused

Eksperdi hinnang (333 DBP – Monvīds Kondrovs):

„Katses osalenud odava klassi rehvide seas oli Sailuni rehv veenvalt liider, näidates kõigil aladel märkimisväärseid kõige paremaid tulemusi. Pidurdusnäitajate suhtes näitas Sailun Ice Blazer WST1 odava klassi rehvidest kõige lühemat pidurdusteed. Ära peab märkima, et konkreetne mudel on sellise parameetri suhtes nagu juhitavus konkurentidest peajagu üle”, märkis ekspert Monvīds Kondrovs, rõhutades, et näitajate järgi võib rehvi Sailun Ice Blazer WST1 võrrelda keskklassi rehvidega.

Rehvide iseärasused:

  • protektori V-kujuline profiil soodustab vee, lobjaka ja lume paremat kõrvalejuhtimist kokkupuutepunktist;
  • pikad sisselõiked tagavad maksimaalse haardumise lumistel ja jäistel teedel;
  • suur hulk lamelle parendab auto juhitavust lumel ja jääl;
  • neli rida naaste tagavad parendatud veojõu omadused.

edasi ->