Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012)

Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012)

 

 

Texas tervitas Continental SportContact 5, Dunlop Sport Maxx TT, Hankook S1 evo2, Nokian Z G2, Pirelli P Zero ja Toyo Proxes T1 Sport rehve tõeliselt suviste õhutemperatuuride ja hoolikalt niisutatud testilõikudega.

Nokian Z G2 rehvid tõestasid oma võimeid märjal teel, juhitavuses nii trassil kui 7-millimeerilise veekihiga kaetud lõigul. Selles suhtes olid nendega võrreldavad vaid Continental ja Dunlop, mis andsid küll seejuures mõnevõrra järele pidurdustestis. Juhitavuse suhtes demonstreerisid nad aga väga tasakaalustatud sõidustiili, mida iseloomustab väga hiline külglibisemine ja nõrgalt väljendunud reageering vahelduvale koormusele. Vaatamata vesiliu testis ülesnäidatud ebatäpsustele, on ja jäävad Nokiani rehvid ületamatuks märjal teel, kaotavad aga oma positsioone sattumisel kuivale teekattele. Ehkki seejuures on neil parim veeretakistuse näitaja.

Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012) Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012) Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012) Auto Motor und Sport poolt korraldatud 245/45-18 mõõdus suverehvide test (2012)

Pirelli tipphetk jõudis kätte kuival teel. Testautoks olnud Audi A6 näitas P Zero rehvidel sõites trassil kiireimat aega, säilitades seejuures väga täpse ja osava sõidu, ega näidanud välja märgatavat reageeringut vahelduvale koormusele. Dunlopi ja Continentali rehvid demonstreerisid väga kõrget taset, kuid neile on omane kalduvus külglibisemisele. Veelgi suuremat kalduvust põiksuunalisele kõrvalekaldele näitasid üles Hankook ja, ühetähenduslikult, Toyo.

Testide lõpupoole mängis otsustavat osa veeretakistus. Vaid ühepunktilise vahega saavutas 245/45-18 mõõdus ja kiirusindeksiga Y (kuni 300 km/h) suverehvide kategoorias kvaliteetsete ja tugevate konkurentide seas esikoha Continental.

 

Allikas:Auto Motor und Sport

1. Koht

Continental Conti Sport Contact 5
Continental Conti Sport Contact 5 Testi tulemus: eriti soovitatavad. 

 

 

Eelised: väga hea, turvaline sõidustiil, minimaalne reageering koormuse muutumisele, madal veeretakistus, hea vastupidavus vesiliule.

Puudused: üsna kõrge müratase. 

2. Koht

Nokian Z G2
Nokian Z G2

Testi tulemus: eriti soovitatavad. 

Eelised: silmapaistvad pidurdusnäitajad märjal teekattel, madal veeretakistus testi tingimustes, hea mugavustase, madal müratase.

Puudused: vajakajäämised vesiliu osas, kalduvus külglibisemisele. 

3. Koht

Pirelli P Zero
Pirelli P Zero

Testi tulemus: eriti soovitatavad. 

Eelised: väljapaistev juhitavus kurvides kuival teel, madal veeretakistus, head pidurdusnäitajad, täpne ja manööverdav sõidustiil.

Puudused: keskmine vastupidavus vesiliule, keskmine mugavustase.

4. Koht

Dunlop SP Sport Maxx TT
Dunlop SP Sport-Maxx TT

Testi tulemus: eriti soovitatavad. 

Eelised: väljendunud vastupidavus külglibisemisele, parimad näitajad vesiliu osas, head pidurdusnäitajad kuival teekattel.

Puudused: kõrgendatud veeretakistus, küllaltki nõrgad pidurdusnäitajad märjal teekattel. 

5. Koht

Hankook Ventus S1 evo2
Hankook Ventus S1 evo2

Testi tulemus: eriti soovitatavad. 

Eelised: väga hea vastupidavus vesiliule, head pidurdusnäitajad kuival teekattel, madal müratase.

Puudused: väljendunud kalduvus külglibisemisele, ebaühtlane sõidustiil märjal teekattel.

6. Koht

Toyo Proxes T1 Sport
Toyo Proxes T1 Sport Testi tulemus: soovitatavad. 

 

 

Eelised: turvaline sõidustiil väikese pöörderaadiusega kuival teekattel, madal müratase, hea mugavustase.

Puudused: rahuldavad pidurdusnäitajad, ebaühtlane sõidustiil märjal teekattel.