AutoBild eksperdid otsustasid korraldada oma ajaloos suurima testi, et valida " 2011.aasta superrehvid", milleks valiti välja 50 erinevatest segmentidest, tootjatest ja kasutajate hulgas populaarsetest rehvidest mõõtmes 205/55R16. Peamiste pretendentide nimed on kõigile teada – need on Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear ja Pirelli. Kuklasse neile hingavad sellised kandidaadid, nagu Firestone, Fulda, Kleber, Uniroyal ja Vredestein. Samuti häid tulemusi võib oodata Hankook, Kumho, Nokian, Toyo ja Yokohama rehvidelt, lisaks testis on palju rehve ettevõttelt, kelle nimed teie võib-olla kunagi varem pole kuulnudki, kuid ka neil anti võimalus katsuda jõudu tunnustatud liidritega. Siin mõned neist: Dayton, Debica, Kingstar ja Star Performer. Võimalik, et neil õnnestub üllatada oma omadustega?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Võistlus toimub väga lihtsate reeglite järgi. Esimene reegel: kes pidurdab kõige paremini, jõuab finaali. Teine reegel: kelle pidurdusteekond üle 40 meetri kuival ja üle 50 meetrit märjal teel, saadetakse kohe koju. Niinimetatud brändirehvid nende katsetega tulevad toime probleemideta, ainult Goodyear ja sugulasbrändi rehvid Dunlop ootamatult leiavad end väljakukkumise piiril pikka pidurdusteekonna tõttu märjal teel. Samal ajal rõõmustasid teise ešeloni talendid. Näiteks, parima tulemuse märjal teel ootamatult näitas Fulda Carat Progresso ning kõigile tundmatu Syron Race 1, mis esialgselt asusid autsaiderite hulgas, suutsid saavutada teatud edu. Aplaus neile. Kuid nüüd odavatest rehvidest. Zeetex, Kenda, Sunny, Wanli, Infinity ja Chengshan kohta seda ei ütle. Turvalisus? Null. Kui pidurdusteekond on pikem 15 meetri võrra, tähendab see, et kokkupõrke korral auto liigub edasi kiirusega 50 km/h. Nendel rehvidel siin ei ole midagi teha. AutoBild´i otsus: prügi.
1. koht |
Pirelli Cinturato P7 |
+ Suurepärasedsõiduomadused kuival ja märjal pinnal. – ja kvaliteedisuhe. AutoBild:Hästi |
|
2. koht |
Vredestein Sportrac 3 |
+ Vägahästitasakaalustatudrehvid. -Suhteliselt madalveeremugavus AutoBild:Hästi |
|
3. koht |
Hankook Kinergy Eco |
+ Palju dünaamilisemjuhitavus võrreldesesikohti saavutanud rehvidega. -Suurenenudkulumine AutoBild:Hea |
|
4. koht |
Continental PremiumContact 2 |
+ Laitmatujuhitavus ja lühike pidurdusteekond kuival ja märjal pinnal. -Suurenenudkulumine. AutoBild:Hea |
|
5. koht |
Uniroyal RainExpert |
+ Väga head testitulemusedniiskel pinnal. -Mõnevõrra aeglasemjuhtimisreageering kuival pinnal. AutoBild:Hea |
|
6. koht |
Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia |
+ Dünaamilinejuhitavuskuival pinnal. -Tulemus kütusekulu testis. AutoBild:Hea |
|
7. koht |
Fulda Carat Progresso |
+ Suurepärane juhitavusja lühim pidurdusteekond märjal pinnal. – Keskmised tulemused juhitavuse testis kuival pinnal. AutoBild:Hea |
|
8. koht |
Yokohama C.drive 2 |
+ Heapüsivusvesiliu korral. -Pikkpidurdusteekond ja ebastabiilne reaktsioon märjal pinnal. AutoBild:Hea |
|
9. koht |
Michelin Energy Saver |
+ Lühim peatumisteekondkuivalpinnal. -Keskmised tulemused juhitavuse testides märjal pinnal ja püsivus vesiliu korral. AutoBild:Rahuldav |
|
10. koht |
Toyo Proxes Cf1 |
+ Heajuhitavuskuival teel. AutoBild:Rahuldav |
|
11. koht |
Dunlop Sp Sport FastResponse |
+ Stabiilne juhitavus kuival teel. – Puudulik juhitavusmärjal pinnal. AutoBild:Rahuldav |
|
12. koht |
Goodyear EfficientGrip |
+ Kõige kõrgem veeremugavus. – Aeglustatud juhitavuse reaktsioon. AutoBild:Rahuldav |
|
13. koht |
Gislaved Speed 606 |
+ Lühike pidurdusteekond kuival ja märjal pinnal. – Nõrk püsivus vesiliu korral. AutoBild:Rahuldav |
|
14. koht |
Firestone TZ300a |
+ Hea pidavus vesiliu korral. – Tasakaalustamata sõiduomadused. AutoBild:Rahuldav |
|
15. koht |
Syron Race 1 |
+ Vaikne veeremüra. – Pikk pidurdusteekond. AutoBild:Rahuldav |