EVO: 225/40 R18 mõõdus suverehvide test (2015)

Testimiseks valiti Milano lähedal Vizzolas asuv Pirelli trekk, kus hinnati juhitavust märjal teel, pidurdamisomadusi märjal ja kuival teekattel ning vesiliukindlust. Vizzola ümbruse teedel kujundasid eksperdid oma arvamuse rehvide sõidumürast ja mugavusest.

Rehvitestides on võtmetähendusega tingimuste stabiilsus, seepärast vajati katsete läbiviimiseks ennustatava kere ja tundliku rooliga sõidukit. VW Golf GTI vastab kõigile neile nõuetele ning peab vastu ka pikkadele tööpäevadele võidusõidutrekil.

evo-summer-225-40r18-2015-nm0.

evo-summer-225-40r18-2015-nm00

Testitud rehvide nimekiri:
•    Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin
•    Continental ContiSportContact 5
•    Dunlop Sport Maxx RT
•    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
•    Hankook Ventus S1 evo2 K117
•    Michelin Pilot Sport 3
•    Pirelli PZero
•    Toyo Proxes T1 Sport
•    Vredestein Ultrac Vorti
•    Yokohama ADVAN Sport V105

Järgnevalt toome ära evo ekspertide arvamused iga rehvi kohta.

1. Continental ContiSportContact 5

1_Continental Conti sport Contact 5 Continentali rehvid üllatasid suurepärase etteastega nii märjal kui ka kuival pinnal. Tavaliselt sobivad rehvid paremini kas kuivale või märjale teekattele, ent Continentali rehvid tõestasid, et nende võimalustediapasoon on lai. Kuival trekil ei ole Continentali kiirus kõige suurem, ent siiski osutus see evo 2015. aasta parimaks rehviks.
2. Yokohama ADVAN Sport V105
Yokohama advan sport V105 Kahe parima rehvi vahe oleks võinud ka väiksem olla. Yokohama jäi lõpparvestuses Continentalile alla üksnes põhjusel, et ei suutnud märjal trekil korrata kuival teekattel saavutatud hiilgavaid tulemusi.
3. Pirelli PZero
Pirelli P Zero Pirelli said Goodyear’ist siiski mööda, seejuures aitas teda suur pidurdamisefektiivsus märjal teekattel.
4. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Goodyear eagle F1 asymmetric 2 Goodyearid on väga hästi tasakaalustatud rehvid. Nad said kolmanda koha kuival teel tehtud testides ja ligikaudu samasuguse tulemuse ka märjal teel. Üldkokkuvõttes esinesid rehvid väga väärikalt ja jäid poodiumilt väga napilt välja.
5. Vredestein Ultrac Vorti
Vredestein ultrac vorti Vredestein ja Yokohama saavutasid kuivalt trekil parimaid ringiaegu ning nende näitajad olid head kõigis kuival teekattel tehtud testides. Märjal trekil olukord nii roosiline ei olnud.
6. Dunlop Sport Maxx RT
Dunlop sport Maxx Dunlop saavutas väga ühtlasi tulemusi, tõustes testis seetõttu küllalt kõrgele kohale. Rehvil on hea vastupidavus põiksuunalisele vesiliule, punkte kaotati suhteliselt madala veojõu tõttu nii märjal kui ka kuival pinnal.
7. Hankook Ventus S1 evo2 K117
3_hankook ventus s1 evo2 k117 Hankooki komistuskiviks oli nõrk haarduvus märjal teel. Kuival teekattel neil põhimõtteliselt probleeme polnud, kui mitte arvestada pikka pidurdusmaad. Seejuures oli Hankookil kõige madalam müratase ja paremad sõiduomadused.
8. Michelin Pilot Sport 3
Michelin pilot sport 3 Märjal trekil näidatud headest tulemustest ei piisanud Michelinile lõppjärjestuses kõrge koha saavutamiseks, sest kuival teel jäävad rehvid põiksuunalise haarduvuse poolest parimatele selgelt alla. Michelinid tulid võitjaks põikisuunalisele vesiliule vastupidavuse testis.
9. Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin
bridgestone potenza RE002 adrenalin Bridgestone’id käitusid kuival trekil kenasti, ent nende tulemused märjal teel valmistasid pettumuse seoses väga halva haarduvusega. Ka sõit ebatasasel teel ei ole nii sujuv nagu enamikul teistel rehvidel.
10. Toyo Proxes T1 Sport
ProxesT1Sport_Lf Toyo rehvid olid 12 omaduse osas kõige kehvemad, seega pole üllatav ka nende viimane koht lõpparvestuses.

Colesa.ru