Auto Bild eksperdid testisid kuute 19 tollist Euroopa tüüpi talverehvi.
Testitud rehvide nimekiri: Continental Winter Contact TS850P, Michelin Pilot Alpin 4, Nokian WR A3, Pirelli Winter Sottozero 3, Star Performer SPTS (Winter AS), Vredestein Wintrac Xtreme S. Rehve testiti erilises polügoonis Põhja-Rootsis. Kuute 235/35 R19 mõõdus rehvi testiti autoga BMW 135i M. Iga mudel läbis katsed 13. kategoorias, et selgitada välja milline neist rehvidest koos kohustuslike ohutusnäitajatega tagavad meeldiva sõiduprotsessi.
Erinevate kategooriate tulemused:
Juhitavus lumel
Selles kategoorias olid rehvidel kõrged näitajad külglibisemise vastupidavuses. Michelin ja Pirelli ületasid veidi oma konkurente, Nokian näitas väikesi puudusi. Suverehvid ei saanud hakkama isegi esimese pöördega.
Slaalom lumel
Selles testis näitasid uue põlvkonna rehvid suuri plusse – tänu lisalaiusele ja suurele lamellide arvule, tagavad need tõhusamalt külgsuunalise veojõu teepinnaga. Selline asjaolu tagab ohutuse allamäge sõites. Parimateks rehvideks selles kategoorias osutusid Michelin ja Pirelli.
Veojõud lumel
Parimat veojõudu näitasid lumel Pirelli ja Michelin, kuid sõites kas Vredestein, Continental või isegi odavama klassi Star Performer rehvidega, lumised nõlvad ei tekitanud mingit probleemi. Kõige nõrgem tulemus oli Soome rehvil Nokian.
Ökonoomsus
Veeretakistuse suhtes ei jää talverehvid selles testis alla suverehvidele, käesolevas testis osutusid talverehvid isegi paremaks. Kui veeretakistus väheneb 5% võrra võimaldab see säästa ka kütust 1% võrra, näiteks kui minnakse suverehvidelt üle Pirelli talverehvidele võib kütusekulu väheneda 5% võrra.
Testide tulemused: