Auto Bild SportCars testime üheksa rehvi suurusega 225/45 R17V

Auto Bild SportCars testime üheksa rehvi suurusega 225/45 R17VKõigil, kes tahaks sõita suure kiirusega ka külmal hooajal, oleks vaja V-markeeringuga talverehve. Kas hea sõit on võimalik ka kiirusel 240 km/h? Testime üheksa rehvi suurusega 225/45 R17V.

Maksimumkiirusel, gaasipedaal põhjas, Vmax – paljud asjad autode valdkonnas, mis one seotud kiiruse ja sõidumõnuga, on märgistatud maagilise V-tähega, seda ka meie üheksa testialust suurusega 225/45 R17 V. Samal ajal, kui tavalistel talverehvidel on H-kiirusindeks (maksimaalne lubatav kiirus on 210 km/h), V-tähisega talverehvid pakuvad nii stabiilsema juhitavuse kuival teekattel kui ka maksimaalse lubatava sõidukiiruse 240 km/h. Sellise kiirusega, ja isegi veidi kiiremini, sõidavad meie testialused probleemitult. Meie parimad on edukalt läbinud kiirustesti, mis kontrollib rehvide edukat funktsioneerimist eri seadmel, ning kus kiirus on 250 km/h.

 
 
  Pirelli Winter SottoZero Serie II

• tugevad küljed: head dünaamilised omadused ja hea tõmbejõud lumisel ja märjal teel; väga terav juhitavus, stabiilsus kurvides ja hea pidurdamisvõime mistahes ilmastikutingimustel

 

 

Koondhinne: suurepärane

 

   Dunlop SP Winter Sport 4D
Dunlop SP Winter Sport 4D

• tugevad küljed: suurepärase kvaliteediga talverehvid, mis tagavad parima tõmbejõu ja lühima pidurdusteekonna lumes; terav juhitavus ja lühike pidurdusteekond märjal teekattel; vaiksed; hea tulemus vesiliu testis.

 

 

 

Koondhinne: suurepärane

  Continental WinterContact TS 830 P 

• tugevad küljed: mitmekõlgsed rehvid, millel on head tulemused talvetestides ning lühike pidurdusteekond vihmase ilma korral; stabiilsed omadused liikumisel ning väga terav juhitavus kuival teekattel; parimad tulemused sõidu mugavuse testis

 

 

 

Koondhinne: suurepärane

  Michelin Alpin A4 

• tugevad küljed: kindel juhitavus mistahes ilmastikutingimustel; hea tõmbejõud ja lühike pidurdusteekond lumes; vaiksed

 

nõrgad küljed: mõnevõrra pikem pidurdusteekond ja mõõdukas põiksuunaline libisemine märjal teekattel

 

Koondhinne: soovitatav

  Hankook Winter i*cept RS 

• tugevad küljed: hea turvareserv vesiliu testis; dünaamiline sõidustiil kuival teel; madal veeremistakistus

 

nõrgad küljed: tsentrifugaaljõu teke märja ilma puhul ja lumes

 

Koondhinne: soovitatav

  Nokian WR A3 
Nokian WR A3

• tugevad küljed: kiireim ringiaeg ja lühim pidurdusteekond kuival teekattel. Stabiilsed sõidutulemused märjal teekattel

nõrgad küljed: minimaalne turvareserv vesiliu testis, mõnevõrra pikem pidurdusteekond märjal teekattel

 

 

Koondhinne: soovitatav

  Toyo Snowprox S 953 
Toyo Snowprox S 953

• tugevad küljed: head just talveks – hea tõmbejõud ja lühike pidurdusteekond lumes; hea juhitavus mistahes ilmastikutingimustel; vaiksed

 

nõrgad küljed: mõnevõrra pikem pidurdusteekond vihmase ilma korral; kõrgevõitu veeremistakistus, keskmine mugavustase

 

Koondhinne: soovitatav

  Bridgestone Blizzak LM-32 
Bridgestone Blizzak LM-32

• tugevad küljed: lühike pidurdusteekond ja hea tõmbejõud lumes; hea turvareserv vesiliu testis; minimaalne veeremistakistus

 

nõrgad küljed: väike põiksuunaline libisemine lumes; kalduvus tsentrifugaaljõu tekkele; keskmine mugavustase

 

Koondhinne: rahuldav

  Semperit Speed-Grip 2 
Semperit Speed-Grip 2

• tugevad küljed: tasakaalustatud ja turvalised dünaamilised omadused märjal teel; minimaalne veeremistakistus; vaiksed

 

nõrgad küljed: vaid keskmine juhitavuse tase; kalduvus tsentrifugaaljõu tekkele kuival ja lumisel teel

 

Koondhinne: rahuldav