Auto Motor und Sport: 225/50 R17 talverehvide test (2015)

Saksa autoajakirja Auto Motor und Sport eksperdid testivad kümmet pehmetesse talvetingimustesse mõeldud rehvi.

1Rehvid mõõdus 225/50 R17 võidavad Euroopas üha enam populaarsust, kuuludes selliste mudelite nagu Audi A4, BMW 3-Series, VW Passat ja C-klassi Mercedese tehasevarustusse. Paljusid libisemisvastaseid kette on võimalik paigaldada ainult kitsamatele rehvidele ning sõidudünaamika säilitamise huvides ja samuti visuaalsetel kaalutlustel ei hakka autojuhid sageli talvel rehvimõõtu muutma.

Testitud rehvide nimekiri
•    Bridgestone Blizzak LM-32S
•    Continental ContiWinterContact TS850
•    Cooper WeatherMaster SA2
•    Dunlop Winter Sport 5
•    Falken Eurowinter HS449
•    Goodyear Ultragrip Performance Gen-1
•    GT Radial Champiro WinterPro HP
•    Nokian WR D4
•    Pirelli Winter Sottozero 3
•    Yokohama W*drive V905

1. Goodyear Ultragrip Performance Gen-1 Auto motor und sport: Soovitame väga
goodyear-ultragrip-performance-gen-1-1 Täpne reageerimine roolile ja suur informatiivsus
Ennustatav käitumine haarduvuse piiril kõigil teekatetel
Tasakaalustatud omadused kuival ja märjal teel
Suurepärane vesiliukindlus
Madal müratase salongis
Keskmine juhitavus lumel
2. Pirelli Winter Sottozero 3 Auto motor und sport: Soovitame väga
1sottozero 3 Täpne reageerimine roolile ja suur külgstabiilsus lumel
Hea külgstabiilsus märjal teel
Kõige lühem pidurdusmaa nii kuival kui ka märjal teel
Väike veeretakistus
Keskmine külgstabiilsus märjal teel
Suhteliselt nõrk vesiliukindlus
3. Dunlop Winter Sport 5 Auto motor und sport: Soovitame väga
Winter Sport 5 225-50 R17Tif Low Resolution Täpne reageerimine roolile, ennustatav käitumine ja hea kontrollitavus nii lumel kui ka märjal ja kuival teekattel
Suur vesiliukindlus
Hea veojõud lumel
Suhteliselt nõrk pidurdamisefektiivsus
4. Continental WinterContact TS850 Auto motor und sport: Soovitame
continental-contiwintercontact-TS850 Suur turvalisus märjal teekattel
Suur vesiliukindlus
Lühike pidurdusmaa lumel
Keskmine juhitavus ja suhteliselt väike külgstabiilsus lumel
5. Nokian WR D4 Auto motor und sport: Soovitame
Nokian_WRD4 Lühike pidurdusmaa ja suur veojõud lumel
Väike veeretakistus
Hea juhitavus märjal teel
Keskmine juhitavus ja suhteliselt väike külgstabiilsus lumel
Kerge kalduvus ülejuhitavusele haarduvuse piiril kuival teel
6. GT Radial Champiro WinterPro HP Auto motor und sport: Soovitame mööndustega
GTradialChampiroWinterProHP Lühike pidurdusmaa lumel
Hea juhitavus nii märjal kui ka kuival teel
Madal müratase
Nõrk veojõud lumel
Pikk pidurdusmaa nii kuival kui ka märjal teel
7. Yokohama W*drive V905 Auto motor und sport: Soovitame mööndustega
Yokohama WDrive_V905 Väga täpne reageerimine roolile ja hea juhitavus märjal teel
Suur veojõud, lühike pidurdusmaa ja hea juhitavus lumel
Pikk pidurdusmaa märjal teel
Väike vesiliukindlus
8. Bridgestone Blizzak LM-32S Auto motor und sport: Soovitame mööndustega
Bridgestone-Blizzak-LM32-S Rahuldav juhitavus lumel
Suur vesiliukindlus
Hea juhitavus kuival asfaldil
Pikk pidurdusmaa ja üldiselt nõrk haarduvus märjal teel
Suhteliselt tugev müra
9. Falken Eurowinter HS449 Auto motor und sport: Soovitame mööndustega
falken eurowinter HS449 Rahuldav juhitavus nii kuival kui ka märjal teel
Pikk pidurdusmaa, väike veojõud ja kalduvus külglibisemisele lumel
Suur veeretakistus
9. Cooper WeatherMaster SA2 Auto motor und sport: Soovitame mööndustega
cooperWeatherMaster SA2 Rahuldav juhitavus märjal teel
Väike külgstabiilsus ja üldiselt nõrgad tulemused lumel
Pikk pidurdusmaa märjal teel

Colesa.ru