AUTO BILD ALLRAD uuris kaheksat, nelikveoga autodele mõeldud talverehvi. Koos nendega: ka suverehve, mis näitavad, kui riskantne on sõita suveturvisega lumel.
Iga-aastane külmavärinate aeg on alanud. Milline talv on sel hooajal? Suusatõstukite omanikud ja talvejopede tootjad on lootuses, et see samasugune, nagu viimane: külm, pikk ja suure lumega ka tasandikega piirkondades. Sellele loodavad ka rehvitootjad ja edasimüüjad. Sest, kuigi suverehvide müük on praktiliselt sõltumatu sellest, kas suvi on tõesti ilus ja soe või vihmane ja jahe, siis talverehvidel on jõus teised seadused. Tõeline talveilm tagab ka head müüki talverehvide valdkonnas. Aga kuna isegi tõsised ilmaennustajad ei anna prognoosid kogu hooajaks, on olemas kahte liiki talvel sõitjad: ühed ilma kompromissita usaldavad talverehve ja enesekindlalt vaatavad läheneva lume poole. Teised on valmis säästma uute talverehvide ostukulude arvelt ja paigaldamise vaeva ning loodavad, et lõpuks on taas soe talv, et siiski veel saada hakkama oma kulunud talverehvidega.
AutoBild Allrad otsus: autojuhtimine talvel võib olla meeldiv, kui tänu nelikveole võib kõikjal läbi pääseda ja tänu talverehvidele auto suurepäraselt kiirendab ja pidurdab ohutult. Asjalikud talverehvid muudavad ülemineku ühest hooajast teisse võimalikult lihtsaks, kui nad veerevad mugavalt ja on tarbimisel soodsad. Isegi kõige halvimad talverehvid lumisel teel siiski pidurdavad peajagu paremini suverehvidest. Tänavuse talverehvide testi punast laternat kannab Kumho I'zen, kuid mitte kehva suutlikkuse tõttu lumisel teel, kuid puuduliku haarduvuse tõttu märjal teel. Dunlop Winter Sport, Continental CrossContact Winter ja Pirelli Sottozero hea etteaste lumistes ja niisketes tingimustes tõhusalt tõestavad, et on võimalikud palju paremad tulemused.Eriti muljetavaldav on Dunlop, mis rehvitestil ei näidanud praktiliselt ühtegi nõrka kohta.