SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17

SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17

Pidurdus: 8/10 Kiirendus: 7/10 Manööverdamine: 8/10 Üldine:8/10

SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17

Kyle Marcelli on sündinud 23.veebruaril 1990 Ontarios, Kanadas. Olles vaid 21 aastat vana on Kyle Marcelli Põhja-Ameeriklasena jõudnud juba professionaalse võidusõidu tõusvate tähtede hulka kogu maailmas. Kyle`i karjäär sai võidusõidu maailmas alguse 2002 aastal, 11 aasta vanusena. Kyle alustas nagu paljud teisedki võistlejana Rahvusvahelise Kardisõidu ridades. Alates sellest ajast on ta omandanud arvukalt võite, meistrivõistluste tiitleid ja teisi auhindu. 

Üldiselt avaldasid SAILUN ICE BLAZER rehvid sügavat muljet minu Subaru WRX STI all. Umbes nädal tagasi avanes mul võimalus testida neid tõelistes talvetingimustes kui harjutasin mitmeid sõidustiile, sealhulgas piiripealse pidurdustehnika sõit, kiirendus, õnnetuste vältimine, slaalom ja külglibisemine, mis kõik toimusid Mosport Driver Development rajal Bomanville`s, Onarios, Kanadas. 

SAILUN ICE BLAZER rehvid olid üldiselt muljetavaldavad oma haarduvuse taseme poolest nii rasketes kui keskmistes talvesõidu tingimustes. Kuid sootuks rohkem paistsid nad silma piiripealse pidurdustehnika sõidus ja manööverdamises. Mulle meeldib nende rehvide juures see, et rehvi kummisegu jääb pehmeks ka külma ja pakasega, mis võimaldab rehvi kasutada tema maksimaalse jõudluse juures. 

Piiripealse pidurdustehnika sõidu ajal kogesin väga head haarduvust piduri pedaalile vajutamisest kuni auto täieliku seiskumiseni ning pidurdusteekond 70km/h kiiruse juures lumistes ja jäistes tingimustes ei olnud üllatuslikult pikem sellest, mida ootaksin kuivades tingimustes. 

Slaalomi sõit võimaldas proovile panna rehvide vastupidavuse suure külgmise g-force koorma all. Rehvide küljeseinad on kindlasti pehmed, mis tähendab, et auto võib veidi libiseda, kuid olin lummatud rehvide reageerimisest minu kiiretele rooli pööramistele suure kiiruse juures. Esimese silla rehvid haardusid nii hästi, et põhimõtteliselt tegid nad täpselt seda, mida neilt palusin. Selle rehvi pehmete ja suuremate külgseinte negatiivne omadus võrreldes minu suverehvidega seisneb selles, et kuivadel tingimustel, mida kohtame läbi talve suurematel maanteedel jne., oli rehv suurematel kiirustel ebastabiilne ning libiseb manööverdades nii, et jätab juhile haardumisest vale tunnetuse. Kuid seda oli ka oodata. 

SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17  SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17  SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17  SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17  SAILUN ICE BLAZER REHVIDE ÜLEVAADE KYLE MARCELLILT 225/45 R 17

Kiirenduse ajal toimisid SAILUN ICE BLAZER rehvid kiiruse kasvades väga hästi, kuid tundsin siiski veidi rataste tühjalt pöörlemist/vähest haarduvust stardijoonelt liikudes. Kuid jällegi oli see nii vaid kohapealt liikuma hakates ja üsna agressiivse kiirenduse juures, et jõuda 70 km/h kiiruseni võimalikult lühikese vahemaaga. Tavaliste linna või muude avalike sõiduteede tingimuste juures ei nõuaks sa kunagi rehvilt kiirenduse ajal nii palju. Isiklikult ei ole mul nendele rehvidele ühtegi pretensiooni tavalise igapäeva sõidu ajal.

Enne seda talve ei ole ma kunagi kasutanud talverehve. Olin alati saanud hakkama oma suverehvide või aastaringsete rehvidega, kuid pean ütlema, et ilma kahtluseta on need SAILUN ICE BLAZER rehvid võrreldes eelnevatega nagu öö ja päev. Mitte ainult väga hea haarduvuse taseme poolest, mida nad rasketes ja keskmistes talvetingimustes pakkusid, vaid ka kindlustunde poolest, mida nad rooli taga istudes pakuvad.