• Miks OE rehvid?
  • Ülevaade
  • Meie teostame uuringuid
  • Meie testime
  • Meie loome

Miks valida homologeeritud rehv?

Millised on peamised eelised?

1. Rehvid on välja töötatud vastavalt autotootja nõuetele;

2. Homologeeritud rehvid ületavad tavaliste rehvide standarte;

3. Suurem ohutus (100% täpne turvavarustuse toimimine);

4. Originaalvarustus (soovitab autotootja ise);

5. Erilise märgistusega Teie autole.

ROHKEM KUI 1200 HOMOLOGEERITUD
PIRELLI REHVI
IDEAALSE SÕIDU JAOKS

Rehvide väljatöötamise algetapil selgitab iga autotootja auto dünaamilisi näitajaid, mida tuleb arvesse võtta luues homologeeritud rehve. Kataloogi allalaadimine


3 KUU JOOKSULsee on uute, homologeeritud rehvide eripärasuste algsele uuringule pühendatud aeg.

4 REHVI GAMMATOriginaalvarustuse segmendi jaoks: PZero, Cinturato, Scorpion ja Winter.

INDIVIDUAALSUSE KÜSIMUS On olemas elegantse profiiliga ja aristokraatliku iseloomuga autod, samuti on olemas ka agressiivsed ilmselge eristumise sooviga, võivad olla ka klassilised ja provokatiivsed autod. Igas autos on erilised elektroonsed süsteemid, mille toimimist tuleb täielikult kooskõlastada konkreetsete rehvidega.

Pikka aega olid autod täiesti mehaanilised. Hetkel on olemas ABS, ESP, elektrooniline veojõukontroll ja teised innovaatilised autojuhti toetavad süsteemid. Sellised süsteemid vajavad rehve, mis on võimelised veatult reageerima iga konkreetse auto dünaamikaga.

Sellist toodet luua ei ole sugugi lihtne – vajalikud on tõsised ettevalmistustööd. Enne homologeeritud rehvide loomist tuleb täielikult uurida konkreetse auto dünaamilisi ja elektroonilisi näitajaid ning arvesse tuleb võtta ka autotootja nõudeid.

See etapp kestab 2 kuni 3 kuud, mille jooksul uurivad Pirelli insenerid projekteeritavale rehvile ettenähtud auto omapärasid.

Rehvi ja masina seadme vahel oleva resonantsi tekitatud müra vähendamiseks on Pirelli insenerid oma rehvidele välja töötanud spetsiaalse asümmeetrilise rehvimustri.

Need väikesed detailid muudavad tee tunnetamist, lubades Teil aimata kus peitub erinevus lihtsalt hea ja suurepärase sõidu vahel.

3 AASTATläheb vaja homologeeritud rehvide loomiseks, alates disaini välja töötamisest kuni tootmise alustamiseni.

20. näitajattest ringrajal hinnatakse

15. näitajatlaboritestides mõõdetakse

TEOSTATUD UURINGUTE LÕPUS TULEB VALIDA KÕIGE SOBIVAMAD MATERJALID. KUI SELLISEID EI OLE, TULEB NEED ENDAL LUUA.

Pirelli homologeerimisega seotud teadus-ja arendustegevus meenutavad eritellimusel ülikonna õmblemist, just sellepärast on vaja teha neid üksikasjalikke teste. See protsess on väga ajamahukas: keskmiselt kestavad need 3 aastat, erinevalt sellest, et standardrehvide loomiseks kulub 6 kuud. Seega me investeerime nendesse rehvidesse 6 korda suuremaid püüdlusi. Antud periood hõlmab kontrolli, katseid, 3D modelleerimist koostöös suuremate autofirmade disaineritega. Selle eesmärgiks on töötada kõige arenenum rehvi tehnoloogia ja kasutada igale konkreetsele automudelile ideaalselt sobivaid materjale.

Pirelli tegeleb selle tööga juba mitu aastat ja on üks eliit rehvide tarnijatest, kes teeb koostööd parimate premiumklassi autotootjatega. Tänu sellele koostööle on õnnestunud luua niisuguseid tehnoloogilisi uudsusi, millega saab uhkustada vaid üks vähestest. Tuleviku autorehvide väljatöötamine ja testimine tähendab olemist kõige progressiivsemate seas, nähakse ette tehnoloogiate edasist arengut ja kohe muuta neid uudseks tooteks.

Näiteks, Runflat tehnoloogiaga rehv, mis algselt töötati välja BMW Grupp autode varustamiseks ja täiendavaks ohutuseks, hetkel muutub aina populaarsemaks. Just selliselt realiseeritakse autotootjate koostöö ideed: infovahetus, ristikontrollimised ja sobitamised, mille tulemusena tekib ideaalne sobivus.

REHV AUTOTOOTJA MÄRGISTUSEGA

2 -6 KUUDon vajalikud selleks, et käivitada tootmisele homologeeritud rehvi mudeli

36auto kaubamärki on varustatud Pirelli homologeeritud rehvidega

1300homologeerimist uutele Pirelli rehvidele

LÕPPUDE LÕPUKS SAAB OTSUSTAV TÄHENDUS OLEMA TEEL. SEE ON VIIMANE TESTIMISE PIIR, KUS PIRELLI JA AUTOTOOTJATE AASTATE PIKKUNE KOOSTÖÖ VIIAKSE REAALSESSE KUJUSSE. SEE ON KOHT, MILLES MÕISTE ''TOOTMISVÕIMSUS'' TRANSFORMEERUB TEGEVUSEKS JA OMISTAB TÄHENDUSE.

Tähtsaks homologeerimise protsessi koostisosaks on industrialiseerimine, mis on tootmisprotsessi algetapp, mis kestab 3 kuni 6 kuud. Selles etapis läheneb toode oma lõppkujule. Selle faasi lõpus muutub rehvi ja auto koostoime laitmatuks ja rehvile antakse lõpuks kvaliteedimärgis: personaliseeritud märgistus, mis kinnitab rehvi väljatöötamise fakti spetsiaalselt konkreetsele automudelile. Just see nüanss määrabki kõige olulisema erinevuse!

Need, kellele meeldib teiste seast välja paista, mõistavad väga hästi, kui suur tähendus on rehvidel.. Ka autotootjad mõistavad seda, sest ei ole selliseid rehve, mis oleks paremad kui need rehvid, mis on toodetud eritellimusel.

Veel enam: rehvid, mida konstrueeriti ja toodeti samaaegselt autoga: need on homologeeritud rehvid. Näiteks, uus Woking superauto, McLaren P1 on varustatud homologeeritud PZero rehvidega, mis loodi selleks, et McLaren P1 saaks näidata rohkem kui 900 hobusejõu potentsiaali ja fantastilisi tehnoloogia võimalusi. Kui palju aastaid tagasi lõi Pirelli PZero, Ferrari 40 agressiooni ja puhtalt mehhaanilise kiiruse taltsutamiseks, siis tänapäeval peavad need vastama kaasaegsete superautode keerulisele dünaamikale.

http://www.pkp.ee