Rehv Espia EPZ II on loodud spetsiaalselt Skandinaavia turule ja on Falkeni ekstreemsetele lumeoludele mõeldud rehvivaliku uudistoode. M+S markeeringuga ja lumehelbekese märgiga tähistatud rehv paistab silma disainielementide poolest, mis tagavad täiustatud haardumise lumel ja jääl ning külmades ja märgades teeoludes.
Lumel ja jääl sõitmiseks mõeldud talverehv, mis sobib kasutamiseks ka maastikusõidul. Tagab kõrgetasemelise sõidumugavuse ja hea haarduvuse.
Mittenaastatavad talverehvid, mis on loodud spetsiaalselt lumisel, jäisel ja lörtsisel teel sõitmiseks. Eelmise mudeliga võrreldes on haardumisnäitajaid parandatud 11%.
Tänu tehnoloogia 4D Nano Design kasutamisele tagavad sõiduautode ja SUV klassi autode uued talverehvid Falken Espia EPZ II täiustatud veojõu ja paremad pidurdamisnäitajad skandinaaviapärase kliimaga piirkondades.
Falken Espia EPZ II rehvid on saadaval nii sõiduautodele kui ka SUV klassi sõidukitele ning tagavad hea sooritusvõime ekstreemtingimustes, lumel ja jääl.
Spetsiaalselt skandinaaviapärase kliimaga piirkondadele loodud Falken Espia EPZ II kujutab endast Falkeni pika rehviseeria viimast täiendust ekstreemsete lumiste teeolude tarvis. Nii „M+S” markeeringuga kui ka lumehelbekese tähisega märgistatud rehv EPZ II paistab silma kujunduselementide poolest, mis tagavad täiustatud haarduvuse lumel ja jääl ning külmades ja niisketes teeoludes. Tänu 4D Nano Design tehnoloogia kasutamisele ning firma poolt välja töötatud lahendustele ja kujunduselementidele, mis optimeerivad rehvi konstruktsiooni ja koostisosi, on Falkenil õnnestunud eelmise rehvipõlvkonnaga võrreldes oluliselt parandada haardumiskvaliteeti ja kontrolli. Eelmise mudeliga võrreldes on rehvidel on 10% parem pidurdusvõime ja 25% suurendatud veojõud jäisel teel, millele lisandub ka 10% parem pidurdamine märjal teekattel.
turvisemuster ACP tagab jäikuse täiustatud jaotumise
Täiustatud juhitavus
uued kanjonikujulised lamellid suurendavad plokkide jäikust, säilitavad kontaktpinnal pidavat survet ja vähendavad libisemist
Täiustatud mugavus
täiesti ümmargune profiil jaotab ühtlasemalt survet kontaktpinnal ja vähendab libisemist
Täiustatud kontroll kurvides ja kallutamisel
Samurai tera: Turviseplokkide servad on kujundatud nii, et nad suurendavad külgpinda ja hoiavad kinnisõidetud lund kontaktpinna all
Kontroll ja haarduvus igasugusel teekattel
Tehnoloogia 4D Nano Design kahekordne otstarve: plokkide jäikus (kontroll) pluss kohanemine teepinnaga (haarduvus)
Turvalised pikamaasõidud
Ristuvad sooned: suruvad lumekihi kokku, luues rehvimustrist lumele võrgu, mis parandab mehaaniliselt lamellide haardumist ja üldist veojõudu lumisel teel.