

Yokohama W.drive V905: ökonoomsus, usaldusväärsus, suurepärane juhitavus
Väikestele sedaanidele, keskmise võimsusega autodele ja maasturitele ettenähtud uus talverehv Yokohama W.drive V905, mis äsja ilmus rehviturule, on juba suutnud ennast näidata parimast küljest ning hetkelt peetakse antud talverehvi Jaapani rehvitootja visiitkaardiks.
W.drive V905 väljatöötamise protsessis pööras Yokohama eriti suurt tähelepanu sellistele näitajatele nagu juhitavusele lumisel teel, pidurdamisele lumisel või märjal pinnal ning kütusekulule, luues selle talvemudeli ökonoomseks ja ideaalselt sobivaks, ükskõik millistele ilmastikuoludele.
Tänu parandatud näitajatele – innovaatilisele kummisegule apelsinipuu õliga, erilisele rehvimustrile, mis koosneb 2D ja 3D lamellidest, erinevate tehniliste meetodite kasutamisega on Yokohama insenerid loonud mudeli, mis vastab 100% kõikidele allolevatele näitajatele:
- Ökonoomsus
- Usaldusväärsus
- Suurepärased läbisõidu omadused
- Hea juhitavus
Testi tulemused:
AJAKIRI | KUUPÄEV | MUDEL JA SUURUS | TULEMUS |
---|---|---|---|
![]() |
2014 | Yokohama W*drive V905195/65 R15 | 6 KOHT |
![]() |
2014 | Yokohama W*drive V905 225/65 R17 | SOOVITATAV |
Erinevate nurkade all asuvad põikisooned ja siksakikujulised pikisooned | Laiad kaldsooned | |
![]() |
![]() |
|
Täiustatud näitajad, mis tagavad põikisuunalise stabiilsuse kurvides ning libisemiskindluse lumel ja jääl. |
Laitmatu drenaaž lumisel ja lörtsisel, aga ka märjal pinnal. Läbivad sooned võimaldavad ennetada vesiliu teket lörtsisel või märjal teekattel. |
|
Optimaalne jäikus | Perifeersed mikrolamellid | |
![]() |
![]() |
|
Täiustatud sooritusvõime lumistel ja jäistel teedel koos maksimaalse võimaliku kontaktpinnaga kurvides ning servaefekti säilitamine ilma plokkide jäikuse kadumiseta. Kaht tüüpi lamellid asuvad nõutava jäikuse tagamiseks optimaalsel pinnal. |
ОTagavad optimaalse sooritusvõime lumel ja jääl isegi ilma sissesõitmisperioodita |
|
Servade maksimaalne pikkus ja optimaalsed sooneplokid | Uus profiil | |
![]() |
![]() |
|
Täiustatud servhaardumise efekt ning veojõud lumisel ja jäätunud teekattel tänu maksimaalsele servaefektile (servad on 26% pikemad*). Optimeeritud põhisooned ja 72** plokki lume ja jää tõhusamaks ärajuhtimiseks ning veojõu suurendamiseks tugevdatud servaefekti arvel. |
Maksimeeritud tegelik kontaktpind parandab haarduvust jääl ja lumel. Väljavenitatud ja pikendatud kontaktpind suurendab haarduvust lumel ja ennetab vesiliu teket. |
|
Silica komponente sisaldavad polümeerid | Apelsiniõli | |
![]() |
![]() |
|
Silica komponente sisaldavad polümeerid tagavad talveperioodil laias temperatuurivahemikus maksimaalse tõhususe ja tänu veeretakistuse vähendamisele ka väikese kütusekulu. |
Apelsiniõli muudab rehvi pehmemaks, parandades kontakti nii märjal kui ka kuival teekattel. Tõstab sooritusvõimet nii märgades kui ka kuivades tingimustes. |